2013 m. gruodžio 21 d., šeštadienis

Prašau palauk!





Tu ten aš čia, jungia mus nematoma gija,
Ateisiu ten aš pas tave,
Kai saulė mano smilkinius išbalins,
O gal ankščiau, te bus tai dievo valioje.

Ateisiu aš rasos karoleis pasipuošus,
Ir juoda juosta galva apsijuosus,
Palauk, neversk manęs..aš dar nenoriu..
Gyvendama ir žemėja galiu sukurti rojų.

Pasiekti rankomis juk viską čia galiu,
Turiu dar daug svajonių,ir darbų
Nerasiu ten aš to ka čia turiu,
O jei nepasiseks, aplinkui daug žmonių.

Lai plaukia mano dienos,pilnos tuštumos.
Ir smerkia tie-kas nesupranta prarajos.
Juk ne visiems mums reikia šios tvarkos,
O man jauku-aš taip geriau jaučiuos.

Prašau pabūki,tik prašau-šalia,
Netempk už rankos pas save,
Ateisiu aš-maldauju, kantrei lauk...
Geriau iš ten mane,pamokyk ar nubausk.






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

komentaruose negali buti keiksmazodziu.